Valuta
EUR
  • EUR
  • RON
Limbă
Meniu
Profil
Limbă
  • Acasa +

Termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de livrare

 

Despre livrare

 

Produsele sunt disponibile pentru livrare dupa data finalizarii lor. Data estimativa de finalizare este trecuta atat in oferta cat si pe site, in pagina produsului, in dreptul campului "Productie”. Data exacta de finalizare este mentionata in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.

 

Termenul estimativ de livrare


In Bucuresti, Excelexpo realizeaza livrarea produselor comandate in urmatoarea zi lucratoare, dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii). 


In Romania, in afara Bucurestiului, produsele comandate se predau catre curier dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii), urmand sa ajunga la client in urmatoarea zi lucratoare (sau in ziua de sambata la solicitarea clientului); adica in 1-2 zile lucratoare de la data finalizarii produselor.

 

In Uniunea Europeana, termenul de livrare este de 3-6 zile, in functie de tara de destinatie. In alte tari, termenul de livrare este mentionat in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.

 

Termenul de livrare este estimativ si poate fi marit, in cazuri exceptionale, generate de evenimente independente de Excelexpo S.R.L. sau de perioade aglomerate, sarbatori, campanii Black Friday, etc. In situatia in care, din motive neimputabile Excelexpo, livrarea nu se poate realiza la data estimata, acesta se va amana pentru o data ulterioara. Livrarea se poate realiza pe parcursul unei zile lucratoare, in intervalul orar 09.00 - 17.30. Nici Excelexpo si nici compania de curierat nu pot asigura/ garanta livrarea intr-o anumita zi sau la o anumita ora si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici un fel de pierderi materiale, de imagine sau de orice alta natura care ar putea decurge din intarzierea livrarii.

 

Preluarea produselor de catre client


Clientul poate opta pentru a ridica produsele comandate de la locatia Excelexpo, direct sau prin curierul propriu, in timpul programului de lucru (L-V: 09.00 - 17.30). Produsele comandate pot fi preluate dupa finalizarea produselor, insa nu mai tarziu de 10 zile de la aceasta data. Dupa expirarea celor 10 zile, Excelexpo poate percepe o taxa de depozitare de 0,1% din valoarea produselor nepreluate, pentru fiecare zi de intarziere. Dupa o perioada de 60 zile de la momentul notificarii, daca produsele nu au fost preluate, Excelexpo se poate dispensa de ele si le poate preda firmelor de reciclare fara posibilitatea recuperarii lor.

 

Preluarea produselor de la adresa Excelexpo prin curierul propriu implica lansarea comenzii catre curier de catre client; Excelexpo nu poate plasa comenzi catre curier cu plata la terti. De asemenea, in aceasta situatie nu se poate opta pentru plata comenzii la livrare cu numerar, iar optiunile suplimentare precum deschiderea coletului la livrare, livrare sambata, asigurarea coletelor fragile, etc. ar putea sa nu fie disponibile. Clientul isi asuma de asemenea, riscul deteriorarii coletelor fragile in situatia in care alegerea propriului curier a facut imposibila asigurarea acestora pe parcursul livrarii.

 

Livrarea produselor


Livrarea se va efectua de catre un angajat Excelexpo sau prin curier.
Excelexpo poate efectua livrarea doar in conditiile comunicarii prealabile de catre client a informatiilor necesare precum: adresa de livrare, persoana de contact, numar de telefon, etc.; precum si daca clientul asigura la locatie, prezenta unui reprezentant care poate prelua si face receptia produselor comandate.

 
Pentru livrarile realizate de catre un angajat Excelexpo, receptia calitativa si cantitativa, prezentarea produselor/serviciilor si probele de montare/demontare se fac in momentul predarii produselor, in prezenta clientului sau a reprezentantului acestuia. Excelexpo nu accepta reclamatii ulterioare in acest sens (cu exceptia solicitarilor justificate de acordare a garantiei).

 

Pentru livrarile realizate prin curier, Excelexpo va ambala produsele comandate in folie cu bule sau folie strech sau punga plastic (in functie de caz), plus carton. Daca clientul doreste un alt fel de ambalaj, acesta trebuie solicitat la momentul comenzii, va fi furnizat contra-cost si va fi luat in calcul in procesul de ofertare si facturare, in cazul acceptarii de catre Excelexpo.
Va rugam sa verificati cu atentie la momentul primirii integritatea coletelor livrate prin curier. Multumirea clientului este foarte importanta pentru noi. De aceea, noi verificam cu atentie toate produsele care urmeaza a fi trimise prin curier si ne asiguram temeinic de integritatea si de conformitatea acestora. Cu toate acestea, cateodata, anumite produse pot ajunge la destinatie lovite sau deteriorate din motive independente de Excelexpo. In aceste situatii, va rugam sa mentionati in scris, la momentul primirii expeditiei, eventualele daune sau colete deteriorate, fie pe AWB, fie prin intocmirea unui proces verbal de constatare si totodata, sa refuzati primirea expeditiei si plata transportului (daca este cazul). In cazul comenzilor ce contin mai multe colete, daca descoperiti ca unul dintre ele este deteriorat si decideti refuzarea comenzii; procedura implica returul intregii comenzi, adica a tuturor coletelor. Primirea si / sau semnarea de primire de catre dvs. a coletelor deteriorate ne pun in imposibilitatea de a solutiona aceste probleme cu compania de curierat, iar orice reclamatii ulterioare in acest sens nu vor mai putea fi luate in considerare.
Dupa receptionarea coletelor in bune conditii, va rugam sa verificati in termen de maxim 24 de ore de la data primirii mentionata pe AWB, conformitatea produselor primite cu cele comandate si sa semnalati eventualele neconformitati, nepotriviri, defectele, etc. Dupa expirarea acestui termen, daca clientul nu a semnalat in scris nici o neconformitate, Excelexpo considera ca produsele au fost livrate conform comenzii, in cantitatea si calitatea corespunzatoare. Excelexpo nu accepta reclamatii ulterioare in acest sens (cu exceptia solicitarilor justificate de acordare a garantiei).


In situatia in care s-a incercat realizarea livrarii si aceasta nu a putut fi realizata din motive imputabile clientului (printre care se pot enumera, dar fara a se limita la acestea: adresa gresita, lipsa reprezentantului clientului la locatie, imposibilitatea contactarii telefonice a acestuia pentru relatii, refuzul acestuia de a prelua produsele sau de a semna documentele insotitoare, etc.; Excelexpo se considera exonerata de obligatia livrarii si nu accepta nici un fel de responsabilitati pentru eventuale pierderi materiale, de imagine sau de orice alta natura care ar putea decurge din aceasta. De asemenea, in aceste situatii, Excelexpo nu va returna eventualele sumele platite pentru livrare. Produsele aferente comenzii vor fi disponibile la locatia Excelexpo de unde clientul le poate prelua in timpul programului de lucru, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii produselor. Dupa expirarea celor 10 zile, Excelexpo poate percepe o taxa de depozitare de 0,1% din valoarea produselor nepreluate, pe zi de intarziere. Dupa o perioada de 60 zile, daca produsele nu au fost preluate, Excelexpo se poate dispensa de ele si le poate preda firmelor de reciclare fara posibilitatea recuperarii lor.
O noua livrare se pot realiza contra cost, cu acordul partilor la o data ulterioara in limita posibilitatilor.


Tariful livrarii

 

Tariful livrarii este cel perceput de firma de curierat. Pentru comenzile plasate pe site, tariful livrarii se calculeaza automat in functie de greutate, dupa introducerea adresei de livrare. Pentru comenzile plasate prin e-mail sau telefonic, tariful va fi comunicat in oferta sau in confirmarea de comanda. 
In Bucuresti livrarile pentru comenzi mai mari de 50 Euro+TVA, vor fi realizate gratuit de catre eXcelexpo. 
 

 

Pentru produsele inchiriate se aplica tariful de livrare pentru expeditiile tur / retur. 

 

Excelexpo realizeaza serviciului de livrare catre o singura locatie per comanda / factura. Pentru livrari catre locatii multiple pentru aceiasi comanda va rugam sa contactati departamentul de vanzari la email: sales@excelexpo.ro sau la telefon: +4 021.425.8981.

 

Excelexpo accepta solicitari de amanare sau anulare a unei livrari daca este facuta cu minim 1 zi lucratoare inaintea datei stabilite pentru livrare / predare catre curier.
In situatia anularii unei livrari cu respectarea prevederilor de mai sus, Excelexpo va returna eventualele sume incasate pentru efectuarea serviciului de livrare, din care se vor deduce insa cheltuielile bancare. Returnarea sumelor cuvenite se va face in maxim 5 zile lucratoare.
In situatia in care amanarea sau anularea unei livrari survine in afara intervalului mai sus mentionat, Excelexpo nu va putea returna eventualele sume incasate pentru efectuarea serviciului de livrare. O noua livrare se poate realiza contra cost, cu acordul partilor la o data ulterioara, in limita posibilitatilor.