Intrebari frecvente

 

 

1. Cum pot face o comanda?


Puteti comanda produsele sau serviciile dorite alegand din urmatoarele variante:

  • ne trimiteti comanda pe e-mail la sales@excelexpo.ro mentionand: datele dvs. de contact, datele de facturare, adresa de livrare, produsele si cantitatile dorite, informatii referitoare la trimiterea machetei (daca este cazul).
  • puteti comanda direct pe site urmarind instructiunile si completand campurile formularului (inregistrarea este recomandabila dar nu obligatorie).

Va rugam sa aveti in vedere ca Excelexpo S.R.L preia comenzi doar din partea companiilor.
 

2. Se pot vedea produsele inainte de cumparare / comanda?


Sigur ca da! Chiar recomandam o discutie si o intalnire prealabila in cadrul careia sa identificam impreuna necesitatile dvs. pentru produse de prezentare si sa vedeti produsele dorite. Ne gasiti pe strada Foisorului nr. 114, sector 3, Bucuresti, de luni pana vineri, intre 09.00-17.30. Aici veti gasi cele mai solicitate standuri; pentru restul recomandam o programare telefonica prealabila pentru a aduce la showroom produsul dorit.

 

3. Cum se face livrarea?


Livrarile catre locatii din Bucuresti se fac de catre angajatii Excelexpo. In Romania (in afara orasului Bucuresti) si in alte tari livrarea se va efectua prin curier. 
Excelexpo realizeaza serviciul de livrare in conformitate cu "Termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de livrare". Solicitarea serviciului de livrare reprezinta acordul dvs. cu termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de livrare. 

 

4. Care este termenul de livrare?


Produsele sunt disponibile pentru livrare dupa data finalizarii lor. Data estimativa de finalizare este trecuta atat in oferta cat si pe site, in pagina produsului, in dreptul campului "Termen estimativ de productie”. Data exacta de finalizare este mentionata in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.
In Bucuresti, Excelexpo realizeaza livrarea produselor comandate in urmatoarea zi lucratoare, dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii). 
In Romania, in afara Bucurestiului, produsele comandate se predau catre curier dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii), urmand sa ajunga la client in urmatoarea zi lucratoare (sau in ziua de sambata la solicitarea clientului); adica in 1-2 zile lucratoare de la data finalizarii produselor.
In Uniunea Europeana, termenul de livrare este de 3-6 zile, in functie de tara de destinatie. In alte tari, termenul de livrare este mentionat in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.

 

5. Care este tariful serviciilor de livrare?


Pentru clientii finali & comenzile realizate pe site, pentru comenzi de minim 50 Euro+TVA, livrarea in Romania (Bucuresti si provincie) este GRATUITA. Pentru comenzi mai mici de 50 Euro+TVA, clientul poate opta intre preluarea produselor de la adresa Excelexpo, sa primeasca produsele prin curier cu plata curierului la destinatie sau plata unei taxe de livrare in valoare de 10 Euro+TVA/comanda/locatie. 
Firmele ce beneficiaza de discount-ul de reseller au livrare gratuita doar in Bucuresti pentru comenzi mai mari de 50 Euro+TVA. Pentru restul livrarilor in Romania, se poate opta intre preluarea produselor de la adresa Excelexpo sau trimiterea prin curier cu plata curierului la destinatie. 
Pentru livrarea in afara Romaniei, indiferent de valoarea comenzii, serviciul de livrare se efectueaza contra cost, la tariful perceput de compania de curierat. Tariful serviciilor de livrare se va calcula automat in cazul comenzilor plasate pe site sau va fi mentionat in oferta / confirmarea de comanda in cazul comenzilor trimise pe e-mail. Tariful livrarilor in afara Romaniei poate fi relativ mare pentru comenzi mici. Recomandam gruparea mai multor comenzi mici pentru un tarif de livrare avantajos.

 

6. Cum si cand se face plata?


Plata produselor se efectueaza prin una din modalitatile:

  • plata cu OP (ordin de plata) in avans pe baza facturii proforme / fiscale. Comenzile din Romania se factureaza in Ron la cursul BNR din data intocmirii facturii.
  • plata cu numerar la livrare / ramburs la curier (doar pentru comenzile ce se livreaza in Romania),
  • plata prin Paypal (pentru comenzile pe site).

Pentru anumite produse personalizate, este posibil sa solicitam plata unui avans de 40% la momentul comenzii, inainte de a incepe productia standurilor. Clientii fideli pot face plata cu BO avalizat/CEC cu scadenta la 30 zile (pentru firmele care nu au avut incidente bancare).

 

7. Ce garantie au produsele prezentate pe site?


Vanzatorul acorda pentru toate produsele vandute o perioada de garantie de 36 luni de la data facturii fiscale, cu exceptia urmatoarelor categorii de produse care nu beneficiaza de garantie: produsele si displayurile realizate din plastic precum si componentele din plastic ale celorlalte produse, printuri, personalizari, produse personalizate, tiparituri, materiale de printat, obiecte promotionale, accesorii, consumabile, materiale electrice sau ambalaje. Printurile beneficiaza de 36 luni garantie doar in cazul decolorarii. Pentru detalii va rugam sa consultati "Garantia produselor Excelexpo".

 

8. Care este discountul de cantitate? Care este discountul pentru agentiile de publicitate/reselleri?


Va oferim urmatoarele tipuri de discounturi aplicabile preturilor afisate pe site:
1. minidiscount de volum: 5% discount pentru oricare 3 produse achizitionate per comanda – pentru utilizatorii finali
2. discount de reseller: 20% discount – pentru companiile care indeplinesc statutul de reseller / revanzator
3. discount de volum: variabil in functie de cantitate – pentru utilizatorii finali si reselleri / revanzatori
4. discounturi promotionale cu caracter temporar ce vor fi anuntate pe site si prin intermediul e-mailurilor – pentru utilizatorii finali si reselleri / revanzatori

 

Nota:

  • Discountul de reseller / revanzator (pct. 2.) se acorda revanzatorilor: agentiilor de publicitate, agentiilor de PR, firmelor de productie publicitara, etc. sau oricarei alte companii care are publicitatea ca obiect principal de activitate si care achizitioneaza standurile prezentate pe acest site in vederea revanzarii lor, indiferent de numarul standurilor achizitionate per comanda. Conditia obtinerii statutului de reseller este de a realiza o comanda anuala cumulata de minim 2000 Euro + TVA. Daca ulterior acordarii statutului de reseller comanda anuala realizata de un revanzator este sub acest prag, Excelexpo SRL isi rezerva dreptul de a nu mai acorda acest discount in anul urmator si de a considera respectiva companie utilizator final. Discountul de reseller se acorda si companiilor (altele decat cele enumerate mai sus) care lanseaza comenzi de minim 2000 Euro + TVA. Discountul de reseller nu se cumuleaza cu discountul mentionat la pct. 1. ci il inlocuieste.
  • Discountul de volum (pct. 3.) se acorda utilizatorilor finali si resellerilor si nu se cumuleaza cu oricare din cele 2 discounturi mentionate la pct. 1., si 2. (luate separat sau impreuna) ci le inlocuieste fiind superior acestora. Discountul de volum se acorda pentru cantitati / valori mari ale comenzilor (indiferent daca livrarea se face integral sau in cadrul mai multor transe). Discountul de volum se stabileste cu reprezentantul de vanzari pentru fiecare comanda in parte.
  • Discountul promotional se acorda utilizatorilor finali si resellerilor si nu se cumuleaza cu oricare din cele 3 discounturi mentionate la pct. 1., 2. si 3. (luate separat sau impreuna). In functie de valoarea discountului promotional si de tipul clientului (utilizator final sau reseller), se va aplica discountul cel mai mare. Discountul promotional are un caracter temporar, valoarea sa si durata fiind stabilite cu cel putin 15 zile calendaristice inaintea inceperii perioadei pentru care se aplica. Discountul promotional se va comunica pe site si prin e-mail utilizatorilor inregistrati in baza de date a Excelexpo SRL in urma unor corespondente anterioare si care nu au solicitat dezabonarea.
  • Discounturile mai sus mentionate se acorda pentru produse si printuri si nu se acorda pentru accesorii ale standurilor sau pentru tarifele de inchiriere.

 

9. Se pot personaliza standurile?


Aproape toate standurile oferite spre vanzare pot fi personalizate. Pe site si in oferta veti gasi atat preturile produselor personalizate, cat si preturile defalcate. Puteti comanda atat produsele personalizate cat si separat.

 

10. Cum si in ce format trebuie trimise machetele in vederea personalizarii standurilor comandate?


Instructiunile si sablonul pentru realizarea machetei, pentru fiecare produs in parte (daca este cazul), vor fi furnizate de catre reprezentantul de vanzari. Cerintele tehnice generale ale machetelor sunt urmatoarele:

  • dimensiuni totale: in functie de produs,
  • macheta sa fie intreaga, intr-un singur fisier, fara bleed (margini / linii de taiere),
  • scara 1:1,
  • fisiere acceptate TIFF, JPG, PDF, CDR, EPS, PSD, AI - preferabil TIFF,
  • spatiu de culoare RGB, CMYK sau combinatii de RGB, CMYK si Pantone (doar in fisiere PDF sau AI),
  • rezolutie poze minim 72 dpi - recomandabil 150 dpi sau mai mare,
  • fisierele Corel Draw (daca se trimite macheta in acest format) trebuie sa aibe textele convertite la curbe,
  • recomandam utilizarea compresiei LZW pentru arhivarea fisierelor TIFF (daca se trimite macheta in acest format).

 

Machetele se pot trimite prin una din urmatoarele metode:

  • prin e-mail (pentru fisiere de pana la 10 MB)
  • printr-un serviciu de gazduire fisiere (precum www.wetransfer.com, etc).

Va rugam sa treceti in denumirea fisierului pe care doriti sa il trimiteti: numele companiei si produsul a carui personalizare o doriti. De asemenea, va rugam sa mentionati in comanda prin ce metoda ati trimis machetele. Din cauza riscurilor de transmitere a virusilor informatici nu avem posibilitatea sa primim fisiere pe stick USB, HDD extern, DVD, CD, etc.

 

11. La ce rezolutie sunt realizate printurile?


Toate printurile pe materiale flexibile de pana la 1600mm latime sunt realizate cu echipamente de ultima generatie HP Latex, la rezolutia aparenta de 2400 dpi. Toate printurile sunt rezistente la apa si zgarieturi. Astfel puteti intretine si curata printurile cu o carpa umeda. O mare parte din personalizari sunt si laminate, ceea ce le confera o protectie si o rezistenta suplimentara. Toate printurile beneficiaza de 3 ani garantie la decolorare! Printurile de mari dimensiuni sunt realizate pe imprimante cu ecosolvent la rezolutia la 1440 dpi sau 600 dpi (in functie de marime). Printurile pe textile sunt realizate prin sublimare iar printurile pe rigid sunt realizate pe imprimante UV.

 

12. Se poate inlocui personalizarea mai tarziu?


Cu siguranta, pentru toate standurile oferite spre vanzare se poate schimba / modifica / inlocui personalizarea ulterior.

 

13. Se pot adapta standurile?


Anumite standuri pot fi adaptate pentru a raspunde cat mai bine necesitatilor dvs. De exemplu, standul Pliant eXcel poate fi adaptat astfel incat buzunarele sa fie mai late, mai adanci, sa aiba mai mult/putin spatiu intre buzunare, etc. Posibilitatide de adaptare sunt trecute in prezentarea produsului sau la avantaje. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.

 

14. Se pot inchiria standurile?


Pentru evenimentele la care participati, puteti inchiria o mare parte din standuri, la tariful de 20% din pretul din oferta, per eveniment (exceptie fac personalizarile). Personalizarile nu se inchiriaza, acestea se achizitioneaza la pretul de refacere personalizare. Costul returnarii produselor inchiriate cade in sarcina clientului.

 

15. Se pot produce standuri la comanda?


Da, se pot produce standuri 100% personalizate, create in totalitate dupa specificatiile si in functie de necesitatile clientilor. Pentru anumite standuri 100% personalizate este insa necesara comandarea unei cantitati minime. Pentru detalii va recomandam sa ne contactati.

 

16. Exista instructiuni de montaj?


Majoritatea produselor care necesita montaj au instructiuni in acest sens. Acestea vor fi furnizate de catre reprezentantul de vanzari.

 

17. Se pot asigura servicii de montaj calificat?


Unele produse eXcelexpo necesita servicii de montaj calificat pentru a putea fi utilizate conform scopului pentru care au fost produse. Printre produsele ce necesita servicii de montaj calificat se pot enumera, dar fara a se limita la acestea: casete luminoase, aviziere, sisteme de directionare, sigle volumetrice, pereti de forex personalizati, postere polipropilena, sisteme TRUSS, standuri expozitionale, inscriptionari auto, montaj bannere, aplicari diverse materiale autocolante sau tapet, montajul diferitelor echipamente audio-video inchiriate, etc.
Cu exceptia situatiilor in care a fost mentionat in mod expres, serviciul de montaj calificat nu este inclus in pretul produselor. La solicitarea clientului insa, Excelexpo poate presta acest serviciu contra cost. Excelexpo realizeaza serviciul de montaj calificat in conformitate cu "Termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de montaj calificat". Solicitarea serviciului de montaj calificat reprezinta acordul dvs. cu termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de montaj calificat. Pentru oferta de pret va rugam sa ne contactati.

Sus