1. Cum pot face o comanda?
Puteti comanda produsele sau serviciile dorite alegand din urmatoarele variante:
• ne trimiteti comanda pe e-mail la sales@excelexpo.ro mentionand: datele dvs. de contact, datele de facturare, adresa de livrare, produsele si cantitatile dorite, informatii referitoare la trimiterea machetei (daca este cazul).
• puteti comanda direct pe site urmarind instructiunile si completand campurile formularului (inregistrarea este recomandabila dar nu obligatorie).
2. Se pot vedea produsele inainte de cumparare / comanda?
Sigur ca da! Chiar recomandam o discutie si o intalnire prealabila in cadrul careia sa identificam impreuna necesitatile dvs. pentru produse de prezentare si sa vedeti produsele dorite. Ne gasiti in Drumul Cretestilor nr. 31-33, sector 4, Bucuresti, de luni pana vineri, intre 09.00-17.30. Aici veti gasi cele mai solicitate standuri; pentru restul recomandam o programare telefonica prealabila pentru a aduce la showroom produsul dorit.
3. Cum se face livrarea?
Livrarile catre locatii din Romania se fac de catre angajatii Excelexpo sau prin curier. Excelexpo realizeaza serviciul de livrare in conformitate cu "Termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de livrare". Solicitarea serviciului de livrare reprezinta acordul dvs. cu termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de livrare.
4. Care este termenul de livrare?
Produsele sunt disponibile pentru livrare dupa data finalizarii lor. Data estimativa de finalizare este trecuta atat in oferta cat si pe site, in pagina produsului, in dreptul campului "Termen estimativ de productie”. Data exacta de finalizare este mentionata in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.
In Bucuresti, Excelexpo realizeaza livrarea produselor comandate in urmatoarea zi lucratoare, dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii).
In Romania, in afara Bucurestiului, produsele comandate se predau catre curier dupa data finalizarii lor (sau la o data ulterioara solicitata de client, insa nu mai tarziu de 10 zile de la data finalizarii), urmand sa ajunga la client in urmatoarea zi lucratoare (sau in ziua de sambata la solicitarea clientului); adica in 1-2 zile lucratoare de la data finalizarii produselor.
In Uniunea Europeana, termenul de livrare este de 3-6 zile, in functie de tara de destinatie. In alte tari, termenul de livrare este mentionat in confirmarea de comanda primita din partea Excelexpo.
5. Care este tariful serviciilor de livrare?
Tariful livrarii este cel perceput de firma de curierat. Pentru comenzile plasate pe site, tariful livrarii se calculeaza automat in functie de greutate, dupa introducerea adresei de livrare. Pentru comenzile plasate prin e-mail sau telefonic, tariful va fi comunicat in oferta sau in confirmarea de comanda.
In Bucuresti livrarile pentru comenzi mai mari de 50 Euro+TVA, vor fi realizate gratuit de catre eXcelexpo.
Pentru produsele inchiriate se aplica tariful de livrare pentru expeditiile tur / retur.
6. Cum si cand se face plata?
Plata produselor se efectueaza cel tarziu la momentul livrarii, prin una dintre urmatoarele modalitati:
• online cu card bancar - realizata prin intermediul urmatorilor procesatori: EuroPayment Services SRL (https://www.euplatesc.ro/) si Paypal (https://www.paypal.com).
• cu ordin de plata in avans pe baza facturii proforme / fiscale. Comenzile plasate din Romania se factureaza in Ron la cursul BNR din data intocmirii facturii.
• cu numerar la livrare / preluare produse sau ramburs la curier. Limita maxima zilnica pentru platile in numerar este de 1000 Ron pe client, cu respectarea reglementarilor in vigoare. Aceasta metoda de plata este disponibila pentru livrare in Romania. Pentru plata ramburs la curier se aplica o taxa de ramburs de 5 Euro+TVA.
• online din contul Paypal. Aceasta metoda de plata este disponibila pentru clientii externi, iar decontarea tranzactiei se face in Euro.
• cu bilet la ordin avalizat / CEC cu scadenta la 30 zile. Aceasta metoda de plata este disponibila doar pentru clientii fideli, persoane juridice din Romania care nu au avut incidente de plata.
Pentru anumite produse personalizate sau aduse pe comanda, este posibil sa solicitam la momentul comenzii plata unui avans de minim 40%, inaintea lansarii Comenzii in executie.
In situatia platilor efectuate intr-o alta moneda decat cea in care se deconteaza plata, banca Clientului va face schimbul valutar. Eventualele comisioane sau diferente de curs de conversie valutara aplicate de banca Clientului sunt in responsabilitatea acestuia.
7. Ce garantie au produsele prezentate pe site?
Vanzatorul acorda pentru toate produsele vandute o perioada de garantie de 12 luni de la data facturii fiscale, cu exceptia urmatoarelor categorii de produse care nu beneficiaza de garantie: produse si display-uri realizate in intregime din plastic, componente din plastic ale tuturor produselor, produse personalizate, personalizari, printuri, tiparituri, materiale de printat, obiecte promotionale, accesorii, parti casabile, consumabile, materiale electrice consumabile (precum becuri, neoane, leduri, etc.), ambalaje, servicii de laminare, taiere pe cutter plotter, taiere pe router, lipire, colantare, finisare, inchiriere standuri sau echipamente audio-video. Printurile beneficiaza de 12 luni garantie doar in cazul decolorarii. Pentru detalii va rugam sa consultati "Certificat de Garantie Excelexpo".
8. Care este discountul de volum?
Va oferim urmatoarele tipuri de discounturi aplicabile preturilor afisate pe site:
• 5% discount pentru comenzi peste 500 Euro+TVA
• 10% discount pentru comenzi peste 2000 Euro+TVA
• 20% discount pentru comenzi peste 5000 Euro+TVA
9. Se pot personaliza standurile?
Aproape toate standurile oferite spre vanzare pot fi personalizate. Pe site si in oferta veti gasi atat preturile produselor personalizate, cat si preturile defalcate. Puteti comanda atat produsele personalizate cat si separat.
10. Cum si in ce format trebuie trimise machetele in vederea personalizarii standurilor comandate?
Instructiunile si sablonul pentru realizarea machetei, pentru fiecare produs in parte (daca este cazul), vor fi furnizate de catre reprezentantul de vanzari. Cerintele tehnice generale ale machetelor sunt urmatoarele:
• dimensiuni totale: in functie de produs,
• macheta sa fie intreaga, intr-un singur fisier, fara bleed (margini / linii de taiere),
• scara 1:1,
• fisiere acceptate TIFF, JPG, PDF, CDR, EPS, PSD, AI - preferabil TIFF,
• spatiu de culoare RGB, CMYK sau combinatii de RGB, CMYK si Pantone (doar in fisiere PDF sau AI),
• rezolutie poze minim 72 dpi - recomandabil 150 dpi sau mai mare,
• fisierele Corel Draw (daca se trimite macheta in acest format) trebuie sa aibe textele convertite la curbe,
• recomandam utilizarea compresiei LZW pentru arhivarea fisierelor TIFF (daca se trimite macheta in acest format).
Machetele se pot trimite prin una din urmatoarele metode:
• prin e-mail (pentru fisiere de pana la 10 MB)
• printr-un serviciu de gazduire fisiere (precum www.wetransfer.com, etc.).
Va rugam sa treceti in denumirea fisierului pe care doriti sa il trimiteti: numele companiei si produsul a carui personalizare o doriti. De asemenea, va rugam sa mentionati in comanda prin ce metoda ati trimis machetele. Din cauza riscurilor de transmitere a virusilor informatici nu avem posibilitatea sa primim fisiere pe stick USB, HDD extern, DVD, CD, etc.
11. La ce rezolutie sunt realizate printurile?
Toate printurile pe materiale flexibile de pana la 1600mm latime sunt realizate cu echipamente de ultima generatie HP Latex, la rezolutia aparenta de 2400 dpi. Toate printurile sunt rezistente la apa si zgarieturi. Astfel puteti intretine si curata printurile cu o carpa umeda. O mare parte din personalizari sunt si laminate, ceea ce le confera o protectie si o rezistenta suplimentara. Toate printurile beneficiaza de 3 ani garantie la decolorare! Printurile de mari dimensiuni sunt realizate pe imprimante cu ecosolvent la rezolutia la 1440 dpi sau 600 dpi (in functie de marime). Printurile pe textile sunt realizate prin sublimare iar printurile pe rigid sunt realizate pe imprimante UV.
12. Se poate inlocui personalizarea mai tarziu?
Cu siguranta, pentru toate standurile oferite spre vanzare se poate schimba / modifica / inlocui personalizarea ulterior.
13. Se pot adapta standurile?
Anumite standuri pot fi adaptate pentru a raspunde cat mai bine necesitatilor dvs. De exemplu, standul Pliant eXcel poate fi adaptat astfel incat buzunarele sa fie mai late, mai adanci, sa aiba mai mult/putin spatiu intre buzunare, etc. Posibilitatide de adaptare sunt trecute in prezentarea produsului sau la avantaje. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
14. Se pot inchiria standurile?
Pentru evenimentele la care participati, puteti inchiria o mare parte din standuri, la tariful de 20% din pretul din oferta, per eveniment (exceptie fac personalizarile). Personalizarile nu se inchiriaza, acestea se achizitioneaza la pretul de refacere personalizare. Costul returnarii produselor inchiriate cade in sarcina clientului.
15. Se pot produce standuri la comanda?
Da, se pot produce standuri 100% personalizate, create in totalitate dupa specificatiile si in functie de necesitatile clientilor. Pentru anumite standuri 100% personalizate este insa necesara comandarea unei cantitati minime. Pentru detalii va recomandam sa ne contactati.
16. Exista instructiuni de montaj?
Majoritatea produselor care necesita montaj au instructiuni in acest sens. Acestea vor fi furnizate de catre reprezentantul de vanzari.
17. Se pot asigura servicii de montaj calificat?
Unele produse eXcelexpo necesita servicii de montaj calificat pentru a putea fi utilizate conform scopului pentru care au fost produse. Printre produsele ce necesita servicii de montaj calificat se pot enumera, dar fara a se limita la acestea: casete luminoase, aviziere, sisteme de directionare, sigle volumetrice, pereti de forex personalizati, postere polipropilena, sisteme TRUSS, standuri expozitionale, inscriptionari auto, montaj bannere, aplicari diverse materiale autocolante sau tapet, montajul diferitelor echipamente audio-video inchiriate, etc.
Cu exceptia situatiilor in care a fost mentionat in mod expres, serviciul de montaj calificat nu este inclus in pretul produselor. La solicitarea clientului insa, Excelexpo poate presta acest serviciu contra cost. Excelexpo realizeaza serviciul de montaj calificat in conformitate cu "Termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de montaj calificat". Solicitarea serviciului de montaj calificat reprezinta acordul dvs. cu termenii si conditiile serviciilor Excelexpo de montaj calificat. Pentru oferta de pret va rugam sa ne contactati.